1. Pocitologie už nestačí: pocity a intuice vs. racionalita a pragmatismus
💡Často se rozhodujete spíše na základě intuice než analýzy?
Rozhodovat se na základě vnitřního pocitu Vás možná dovedlo až sem ale na další úroveň se takto nedostanete. Bez pevné, racionální, na datech založené strategie se Váš růst zastaví a přístup založený na intuici se stane Vaším limitem.
Poctivý research dat stojí čas. A aby se Vaše firma posunula musí tento čas někdo odpracovat. V tomto kontextu je spoléhání se intuici snazší cestou a pokud jste se dostali až sem víte, že snazší cesta s větší pravděpodobností není cestou k úspěchu.
2. Bojíte se delegovat práci na druhé, protože Vy to přece uděláte nejlépe..
💡Je Vaše pozornost roztříštěná mezi desítky různých činnost?
Pokud se věnujete mikromanagementu každého detailu, dusíte tím sebe i potenciál svého byznysu. Investujte svůj čas spíše než do učení se pořád nových činností do procesu hledání kvalitních specialistů v daném oboru, kteří “přesně vědí kam sáhnout”.
Uvědomte si, že Váš čas je příliš cenný a měl by být směřován primárně do plánování a realizace Vašich vizí.
3. Chybí Vám odvaha investovat a inovovat
💡Nezaspali jste dobu?
Svět se rychle mění, a pokud se nepřizpůsobíte novým technologiím, zákaznickým preferencím nebo marketingovým taktikám, váš byznys může stagnovat či dokonce upadat, protože jak víte konkurence, ta nikdy nespí.
Místo toho, abyste se obávali změn, vnímejte je jako možnost posunout své podnikání na další úroveň a získat nové zákazníky. Nebojte se udělat krok vpřed a otevřít dveře novým možnostem.
4. Nechali jste se zavléct do cenové války s konkurencí
💡 Zaměřte se na hodnotu, ne jen na cenu
Podlehnutí tlaku konkurence a snaha udržet krok neustálým snižováním cen může na první pohled vypadat jako rozumná strategie. Bohužel, tato cenová válka často vede k nižším maržím, a tím i ke snížení finanční stability vašeho byznysu.
Místo toho, abyste se zaměřili na snižování cen, přemýšlejte o tom, jak zvýšit hodnotu, kterou svým zákazníkům nabízíte. To vám umožní udržet si konkurenceschopnost bez toho, abyste museli obětovat svou ziskovost.
5. Jste posedlí budováním značky, ale zanedbáváte výkon
💡 Značka je důležitá, ale sama účty nezaplatí
Ačkoli je branding velmi důležitý tak sám o sobě účty nezaplatí – nové zákaznické nákupy a ohřáté kontakty ano.
Vaše značka je důležitá, to ano, ale pokud se nesoustředíte na výkon, necháváte na stole peníze.
✅ Co potřebujete, není jen hezká reklama, ale reklama, která prodává. Vytvoříme pro Vás výkonnostní kampaně, které nejen skvěle vypadají, ale hlavně vydělávají. Kontaktujte nás nás a zjistěte více!